Sider

tirsdag den 29. maj 2012

Pinse!

Dagene bliver lysere og lysere - solen står 3.45 og går ned 21.44, til gengæld er her blevet markant mere koldt siden weekenden. Sokker og gulvvarme er blevet fundet frem igen, og en bette trøje. Jeg forsøger at holde varmen ved at tænke tilbage på den forgange weekend, og ikke mindst fødselsdag.

Fødselsdagen startede sådan her :



Så var det tid til at køre min veninde i lufthavnen, og på vej hjem kom vi til at køre en lille omvej. Og der var så smukt, og endnu en plet som vi gerne vil vende tilbage til og undersøge - Runriket.

Jeg havde desværre bare min telefon med, så kvaliteten er sådär!
Konferencecenter 

Skilte man mødte ved parkeringspladsen til konferencecenteret  



Der var masser af heste

Om aftenen blev jeg inviteret på den lokale; Solbrännan   - hvor selskabet og udsigten var udsøgt! 








Udsigten fra min plads - 



Ingen kommentarer: