Sider

torsdag den 25. august 2011

Edderkopper

Jeg synes ikke om husedderkopper, så store som en knyttet barnehånd. Jeg synes tilgengæld rigtig meget om, at have besøg af veninder, der resolut tager noget toiletpapir og kvaser edderkoppen til ukendelighed!
I det hele taget, synes jeg om at have besøg. Det blev endnu engang til et varieret program, med både vandretur i Bogesund og turister i Sthlm, hvor vi besøgte Fotografiska. Fotografiska er mit absolut yndlingsmuseum, og nu er jeg blevet medlem, og har fri adgang i et år.
Vi startede forøvrigt Joans besøg med at tage i skoven, for at finde kantareller. Det blev til nogle få stykker, men til gengæld fandt vi Karl Johan og nogle svampe der på svensk hedder smörsopp, og de gjorde sig fint i en flødestuvning.

Det meste af ugen er også gået med skoleopstart. Viola har fået styr på kantinen, men navnene på sine venner mangler fortsat.
Peter har haft en meget rolig uge, rent fagligt, men har dyrket masse af sport både i skolen og fritiden. I aften skal han prøvetræne i en badmintonklub, og synes han om det, så bliver det idræt 4 gange om ugen. Her til morgen kunne vi konstatere, at han bare er et halvt hoved lavere end mig. Sgu da frækt, at han bliver så stor !

1 kommentar:

hillyand sagde ...

godt der en til at passe på at de store dyr ikke gårtil angreb på dig.
Lyder som en herlig uge.