Sider

mandag den 7. februar 2011

Besøg, sotnarn

Ind imellem kunne det være rigtig godt, hvis jeg ikke var så klodset, eller et skøvl/skøwl som vi siger i Jylland. Har altid blå mærker fordelt jævnt på kroppen, og mange ser mistænksomt på Mogens. Jeg kunne måske lade være med at forsøge at gribe rugbrødsform med inderlårerne (cold I might add, altså rugbrødsformene), for det resulterede i 2 store blå mærker, dog placeret symmetrisk.

Heldigvis er jeg ikke lige så skøwlet på skøjter, for så kom jeg da aldrig hjem fra Sverige med hele lemmer.
Søndag var endnu en dag på skøjter, og en smuk dag, med høj sol. Kan se i de svenske aviser, at de kalder det vårsolen, jeg vil nu kalde det vintersol.
Dagen før havde vi været inde og se på Stockholm, der var jo en del der skulle vises frem, nu hvor min mor har været her (og hun havde både pinocciokugler og pålægschokolade med).
Nu har jeg så også bevis på, at det med det rige dyreliv i haven er sandt, for min mor så både fuglene og rådyrene.
Om lørdagen var Mogens og jeg ude og spise, ALENE, det var godt, og lækker mad og hyggelig atmosfære. De havde heldigvis også prosecco på kortet, så bliver enhver aften jo god.
Her til morgen fik vi sendt min mor af sted, og derefter nåede jeg at køre med tog 4  gange indenfor 1½ time. Da jeg kom hen i børnehaven, viste det sig nemlig at Viola skulle i svømmehallen, og derfor var jeg nød til at drøne hjem og hente hendes svømmetøj. Jeg havde lidt travlt for sotnarn skulle komme kl. 9 (Skorstensfejeren). Kl. 9.30 var jeg hjemme igen, og der stod de og bankede på. Kunne i løbet af mine 4 gange i tog, ikke andet end overveje om det var NU, jeg skulle investere ind den der ornli syge Volvo.

Ingen kommentarer: