Sider

onsdag den 23. november 2011

Home sweet Home

Efter en hæsblæsende og hyggelig tur til DK, er vi nu hjemme igen. Årsagen til turen var en 50 års fødselsdag, og jeg kunne konstatere, at en blot fordi endnu et skarpt hjørne er rundet, så behøver det absolut ikke være kedeligt. Jeg fik snakket og danset igennem!!
Børnene fik set gode venner, Peter gamle klassekammerater, og Viola sin allerbedste Albert som hun har kendt siden vuggestuen.

Jeg fik handlet lidt, men slet ikke nok - men åbenbart rigeligt. For vi var nød til at låne en stor kuffert af min søster- og det er ikke første gang det sker. Jeg er tilsyneladende lidt for optimistisk, mht. hvor stor kapacitet mine egne kufferter har.

På vej til Kbh Lufthavn kørte vi forbi 8-tallet, fantastisk bebyggelse, men de lejligheder vi så, var mest egnet til det grå guld eller familier med små børn, i alle tilfælde ikke teenagere der gerne vil være lidt for sig selv.

I lufthavnen kunne vi konstatere af flyet var forsinket - en teknisk fejl. Vi nåede at komme ud i flyet, vente, få tekniker på besøg, få at vide vi skulle med et andet fly. Og inden vi kom hjem, var vi 3 timer forsinket. Rimeligt træls skulle jeg hilse og sige, især når man som mig, var sådan lidt halv træt ovenpå en fantastisk fest. Faktisk kan man vel sige at rollerne var byttet lidt om, hvor Mogens og jeg sad og var de gnavne, mens Peter og Viola egentlig hyggede sig ret meget, og havde lidt af en fest ud af det.

Herligt at være hjemme igen, og endnu mere herligt at konstatere at det føles som vores hjem!

Dagens vejr: Gråt og koldt og kedeligt = dansk efterår
Jeg har læst: Södermalmsmorden  af Lars Bill Lundholm - endnu en svensk god krimi-serie
Jeg læser: Den nya överklassen - en bok om Sveriges ekomokiska elit af Bengt Ericson - Indtil videre er den lovende
Dagens navn: Gudrun /Rune
Jeg lytter til:  Jeg lytter ikke, jeg sidder med næsen i min nyindkøbte Iphone- fantastisk opfindelse.

Ingen kommentarer: