Sider

tirsdag den 10. januar 2012

Alting får en ende

Så er den uendelige juleferie slut, og vi skulle op til normal tid. Ikke helt nemt, men det gik. Vi fik afsluttet ferien ved først at gå en tur til vandet :

Der var kommet lidt mere is på, siden sidst


En pind og noget is, og tiden flyver afsted






En træstamme pakket ind i is



Is-formationer 


Da vi kom hjem igen, havde jeg en bog der trak, så i et forsøg på at få 5 min. fred, serverede jeg cacao og skumfiduser foran pejsen.




Egentlig var dagen i dag, hvor jeg skulle sprøjte ansøgninger ud, indtil videre er det mest blevet til at gennemtrawle nettet, og printe de stillinger ud der er interessante. 
Også skal jeg vist lige læse lidt i min bog, inden Viola skal hentes.

Dagens vejr : -4 og sol
Dagens navn: Sigurd , Sigbritt
Jeg har læst :
Standing in the Rainbow af Fannie Flagg :  Man følger udviklingen i en lille by i Missouri, fra 1946 - 2000. Fin feel-good fortælling
Odjuret af Roslund & Hellström: Min første bog af denne forfatterduo, men absolut ikke den sidste, fængslende og skræmmende! 
Jeg læser: 
Gustavs Grabb af Leif GW Persson. Selvbiografi af Leif GW Persson
Jeg lytter til: Ikke så meget henover julen, er det blevet til noget, så har det været Jamie Woon.



Ingen kommentarer: