Sider

tirsdag den 31. januar 2012

Vild

Igår, på vej til en aftale, for jeg vild, eller dvs. jeg kom op fra t-banen (metroen) og blev helt rundtosset og løb en smule forvirret rundt på Södermalm. Endelig fandt jeg frem til stedet, i en gammel industribygning, som ikke ligefrem pralede af, at der lå et lille kontor. Det var et lydstudio jeg skulle besøge, bare rolig jeg er ikke igang med at skulle udgive min egen CD, jeg skulle til en lydprøve.
Det her lydstudio søger danske og norske stemmer, som de kan have i deres arkiv. Nu er jeg i deres arkiv, hvor jeg har læst en reklame op på "sælger-måden" og "sensuel-med-smil-i-stemmen-måden".

Alle fotos er taget med Iphone - derfor den ikke helt optimale kvalitet.





Bagefter ville jeg en tur på Fotografiska - hvor der i øjeblikket er en udstilling af Anton Corbijn, som har fotograferet en del rockstjerner, deriblandt U2 - Men især udstilling af den norske fotograf Margaret M de Lange facinerede mig.
Turen derhen gik forbi Katarinahissen og langs havnen






Efter udstilling, blev det til en kop kaffe i caféen, med byens bedste udsigt.




Ingen kommentarer: