Sider

torsdag den 16. februar 2012

Valentines dag

Valentines dag er normalt ikke noget vi fejrer, primært fordi jeg/vi synes det er lige lovligt kommercielt, men også fordi at Mogens & jeg 2 dage efter kan fejre den dag vi officielt blev kærester. Altså som i dag - og det er 21 år siden, jeg fik sat min klamme klo i Mogens. 21 år, så er man (jeg) sgu ved at være gammel!
Det bliver ikke rigtig fejret i dag - men lørdag har vi romantisk middag for 4 på Solbrännan . Eller dvs. Mogens vækkede mig med et " tillykke med de 21 år" Hvilket jeg blev enormt irriteret over, for jeg hørte det som " Godmorgen kl. er 21 min. over! dvs. vi var 21 min for sent på den.


Der laves hjerter og andet pynt

Viola og Daniel hygger med spil på Ipad

Men i år fejrede vi faktisk Valentines dag, fordi vi havde gæster fra Danmark, og det var en anledning til en lille fest. Om dagen havde jeg haft gæsterne med ude og skøjte på Domarudden. På trods af at de var nybegyndere, som kom de meget hurtigt efter det, og var endda ude og købe skøjter dagen efter. Og lur mig,  om de ikke vimser rundt på det lokale gadekær lige nu. 

Om aftenen havde alle bidraget med pynt til bordet, i form af hjerter i alle former - selv var jeg så heldig at få et æble, som jeg aldrig har set magen.





Christina - nu med diamantknapper ! :-) 



Ingen kommentarer: