Sider

søndag den 15. april 2012

Peter i Spanien

Her er et gæsteindlæg fra mig (Peter) om min træningslejr i Lloret de Mar, Barcelona.

Vi skulle samles i lufthavnen 5.30 om morgen og checkede ind og fløj af sted mod Barcelona. Vi landede ved 11 tiden og blev kørt til byen Lloret de Mar en time fra Barcelona. Lloret de Mar er en turistby i Costabrava. 20.000 personer er der i lav sæsonen og 200.000 i høj sæsonen så der er mange turister plus at mange unge tager dertil for at feste... Men vi ankom så til hotellet og gjorde os klare til frokost. Vi havde All inklusive så det var dejligt. Efter det tog vi så ud og løbe en tur igennem byen så vi kunne se hvor vi var henne.
Søndag til tirsdag trænede vi to gange to timer hvér dag, men det var 'bare' teknisk træning. Tirsdag aften tog vi så ind og så GETAFE FC - FC BARCALONA. Hel fantastisk kamp med Messi og de andre gode. Det var også et fantastisk stadion, der kunne være 90.000 mennesker og der var fyldt op!!


Onsdag trænede vi en gang om morgenen.  Så tog vi bussen ind til flotte Barcelona, hvor vi kiggede på la Sagrada Família og gik på gøglergaden,  fordi svenskerne ikke turde gå ind på de små gader, for hvad nu hvis de skulle fare vild.

Onsdag, tirsdag, mandag og søndag var der rigtigt dejligt vejr men så fra torsdag af begyndte det at regne:-( Det var ikke så fedt fordi vi havde femkamp om torsdagen og det varede hele dagen. Men til 5-kampen slog jeg mit eget pers*. Jeg tror jeg hoppede højdespring på 1.30 m eller 1.35. Der var jeg godt nok stolt;-)

Fredag måtte vi selv bestemme hvad vi ville træne så jeg valgte længde og langdistance, det var sjovt. Senere skulle vi bare lave nogle slags lege staffeter og det var hyggeligt. Om aftenen spiste vi og gik lidt tidligere i seng fordi vi skulle op 6.30 og med bussen for vi skulle ind til lufthavnen og hjem.

Lidt facts om turen:
1. Maden på hotellet var meget dårlig og alle fik det dårligt og over halvdelen kastede op
2. Der var tre trænere og en hjælpe træner med
3. Den bedste træner er Curre som er den sjoveste træner jeg har haft
4. Vi var omkring 27 af sted
5. Alle havde mega ondt i musklerne tirsdag-fredag

*pers=personlige rekord (slang)
Vores atletikstadion. Der træner vi længdespring

Vores poolområde, næsten et helt vandland!

Fodboldbilletten!

Den T-shirt jeg købte til far.
Udsmykning på La Sagrada Família.

Endnu mere udsmykning.

Hele den fantastiske kirke.

Kirken igen som har været igang med at blive bygget i 90 år.

Udsigt på en af vores mange løbeture. 
Strande i Lloret de Mar. Den er 2 km lang.


Ingen kommentarer: