Sider

fredag den 20. april 2012

Retur!

Troede egentlig at vinteren var på retur, da jeg var i haven igår

Snemanden har fået en ludende holdning og mistet næsen, ja faktisk hele ansigtet

Scilla i flok! 

Men en stor del af dagen idag, har det enten væltet ned med sne eller iskold regn/slud.

Rigtig god weekend til jer derude!!!

Dagens vejr: Slask og tø-sne
Dagens navn: Amalia, Amelie, Emilie 
Jeg har læst : Håpas du trifs bra i fengelset af Susanna Alakoski.En søsters fortælling om at have en bror der er narkoman, hvor stor en sorg det er, og hvor stor en indflydelse det har på søsterens egen familie.
Jeg læser : Svalorna flyger så högt att ingen längre kan se dem af Åke Edwardson. Ægteparret Nedergård sidder ved deres søns sygeseng- han har ligget i koma, efter at fået et træ over sig i en storm. Vi følger ægteparret i deres sorg - og deres forskellige måder at tackle krisen på.
Peter læser : Hungergame del 3. Han er stadig "Hooked"
Viola læser: Vi er ved at afslutte Brødrene Løvehjerte - fantastisk at en bog som jeg blev fængslet af, da jeg var barn, fortsat er så god.
Jeg lytter til : I disse dage er det mest musik fra Violas værelse - primært CD'en fra Melodi-festivalen ( jep hun er en pop-tøs)

Ingen kommentarer: