Sider

fredag den 4. marts 2011

En hund i et spil kegler!

Efter at have brugt en stor del af torsdagen på at opstøve et par ski til mig, og ikke mindst skistave, kunne vi endlige i dag allesammen tage på tur.
 Endnu engang gik turen til Domarudden, der er fortsat dejligt. Vi stod af sted på den korteste rute, 2.5 km - Og ruten begyndte med opstigning, og når man som mig, stort set ingen ski-erfaring har, så var det sateme hårdt, at hive sit luksuslegeme op af bakken! Når det går op, går det også....ja ned. For satan da, det var ikke i fin stil jeg kom ned, flere gange brugte jeg tekstilbremsen. Ved ikke hvordan jeg bremser, eller drejer...faktisk ved jeg ikke en skid om at stå op ski, men det var ret skægt. Og jeg er da frisk på en tur mere.
Peter og Viola var totalt seje, og Viola var så høj i hatten og kunne fortælle mig hvordan jeg skulle gøre (meget  provokerende).
Peter og jeg smuttede en tur over på søen, og tog en tur rundt på skøjter, så jeg kunne få selvtilliden tilbage, og Peter kunne få prøvet sine nye ishockey-skøjter.
Selvfølgelig sluttede vi turen af med (medbragt) kaffe og varm saft - også hjem og se afslutning i VM i ski fra Oslo, hvor vi (Sverige) endnu engang blev overhalet af nordmændene.

Dagens vejr: Tø og slud
Dagens navne: Adrian og Adriana
Forøvrigt så havde jeg ikke lige fattet det med kommentarer, det har jeg så nu. Så smid endelig en kommentar!



Mine helt egne ski - og skistave

Viola i fuld fart

Så længe jeg står helt stille går det!


Peters nye skøjter

En pause


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

HVAD - så har du slet ikke se alle mine tidligere kommentarer.... :-D
Altså jeg er imponeret over dit slid med langrendsskiene - jeg har stået een gang (læs en dag!) på langrend i Geilo - DET gør jeg aldrig igen - det er ALT for anstrengende... :-)) Kælk el. alpint om jeg må be....
Knus Lotte

Camilla sagde ...

@Lotte ...Det var dem jeg pludselig så, og tænkte WTF det har jeg da ikke fået nogen mail om. Det viste sig at jeg selv skulle sætte mit program til at sende en mail. Heldigvis kunne Peter (min søn) hjælpe mig :-)
Synes også langrendski er hårdt,men skægt. Selvom jeg nu også bifalder kælkning :-)