Sider

søndag den 6. marts 2011

Skistatus

Hvis man er positiv, så kan man vel godt sige  at det gik bedre med at stå ski om fredagen. Og jeg væltede kun 3 gange. Men jeg behøver ikke at nævne, det gør jeg så alligevel, at jeg startede med at stå næsten HELT stille, på en del af løjpen der var helt flad- og vælte. Til mit eget forsvar, så var der så meget bag-glid i mine ski, eller forsvar er måske så meget sagt, for det betyder bare at jeg har smurt mine ski forkert. Åbenbart et generelt et problem for " os svenskere" !
Denne gang var det kun Viola, Mogens og mig der var af af sted. Viola var bare stadig sej på ski  - men samtidig også ret sur, og forlangte på et tidspunkt at blive hentet i bilen, ude på løjpen!! Tal lige om en drama queen på 1,20 m.!!
I dag har vi set hhv. Vasaloppet og VM i ski, og forsøgt at vænne os til tanken, om at hverdagen melder sig igen i morgen.


Dagens vejr: sol og 0 grader
Dagens navn: Ebba, Ebbe
Jeg læser pt: Cutting for Stone/Skäre för Sten af Abraham Verghese
Har lige læst: En fortjusande man/This Charming man af Marian Keyes . Perfekt letlæst ferielæsning

3 kommentarer:

hillyand sagde ...

vi kunne da godt lige tænke os en video med dig Camilla det er altid de andre hahahha, hber i har haft en dejlig dag, var Peter hjemme og bare nyde det for sig selv ?

Camilla sagde ...

Det er altid mig der fører kameraet...:-) (heldigvis). Peter var hjemme, og havde ryddet op!

Camilla sagde ...

Det er altid mig der fører kameraet...:-) (heldigvis). Peter var hjemme, og havde ryddet op!