Sider

mandag den 21. marts 2011

Forår i luften

Weekenden begyndte ellers med noget af et snevejr, super hyggeligt - og alt kommer jo til at se så pænt ud. Ja ja ja jeg ved, nu skal jeg snart stoppe med det der sne-snak.

Det stoppede også også, for lørdag vågnede vi op til strålende sol og tøvejr. Hvilket vi udnyttede ved at tage i centeret. ..... For derefter at tage på Lions Loppis, hvor vi gjorde noget af et fund. Det er virkelig en loppis/genbrugsbutik, på den gode gammeldags måde, så der er en masse ragelse, men også en masse gode ting, går man og kigger. Og det gør vi! Dvs. Viola havde proklameret at hun ikke gad med ind, stakkels barn hun er da født ind i den forkerte familie.
Peter er øvet i at spotte gode tung, og han spottede en papkasse med en røremaskine i.  Øjjj dér fik jeg helt åndenød, for.det.var. ALLE MODERS røremaskine, nemlig en Electrolux Assistent!!!  Den var lige kommet ind, og vi hapsede den naturligvis med det samme!
Hjemme igen fik vi pakket alle delene ud til Assistenten, og fandt ud af at nu kan vi også lave pølser/korv!

Jeg fik løbet min første tur heroppe, nu er der nemlig så is/snefrit på vejene, at jeg godt turde kaste mig ud det. Og det gik fint, helt uden at falde/få blå mærker.

Om aftenen skulle vi se en familiefilm, og valget blev Chihuahua Beverly Hills -damn en dårlig film, men Viola synes vist nok den var god.

Søndag var vi naturligvis ude igen, Peter var hjemme og  var snottet (lad teenager)mens vi andre gik til vandet, og sad på en klippe og drak kaffe, og blev fuldstændig blændet af sol og sne. Viola samlede på isstykker!!??? - men også kogler/agern, skovbarnet fornægter sig ikke.
Nu vil jeg tage på Arbetsformedlingen, for at få dem til at sende en ansøgning af sted til en akasse, det er nemlig AF der skal gøre det. Og det bliver på cykel, også for første gang heroppe! Jeg er og bliver en dare devil!

Ingen kommentarer: