Sider

mandag den 11. juli 2011

Mer' fantastisk ferie

Ferien blev afsluttet i min søsters sommerhus ved Sejerø bugten, som vi havde lånt i et par dage. Endnu mere hyggeligt samvær, hvor jeg helt glemte at fotografere! Men ikke mindre værdsat, at vi fik besøg af gode venner, selvom der ikke er fotobeviser.

Vi nåede også at møde den norske svoger og nevø Herman - de havde været på cykelferie i DK, og afsluttede hos min mor. Hos min mor var allerede en flok danske og norske niecer og nevøer, så der var gang i den.
Nu synes I nok, jeg skal slappe lidt af med alt det fantastisk/forrygende - men det er svært andet end at bruge en masse superlativer om vores ferie.

Der snakkes og læses Anders And blade i skyggen

Nevø Dante



På vej i bølgen blå. Vi målte vandet til at være 22 grader ude hvor vi svømmede og 25 i vandkanten (der hvor de små børn tisser)

Niece Erle, min mor og mig





De her 3 er kusine og fætre, og født indenfor et år-  og det ses at de hygger sig









Min mor og hendes Mogens 




Vi sluttede af i drivhuset, hvor vi kunne sidde i fred for de sultne myg




Ingen kommentarer: