Sider

torsdag den 14. juli 2011

Stå op med hønsene

Det gjorde jeg næsten, da jeg sov sammen med Viola og vågnede op til denne, ikke helt tosset, udsigt :

Da vi først kom under dynen, om aftenen, skulle vi jo snakke, og tisse en 2-3 gange, og lave spas med Mogens der lå og tronede inde i sin seng.  Også faldt vi endelig i søvn, men jeg vågnede ved at fuglene stod op, det gør de ret tidligt skulle jeg hilse og sige, derefter vågnede jeg igen kl. 5 ved at 2 fugle var skide morgensure, og skulle skændes.
Så den dag kom jeg op, og fik virkelig noget fra hånden. Eller havde i alle tilfælde god tid, til at drikke kaffe og surfe på internettet.

Da Viola vågnede, hvilket hun sådan set gjorde 2 gange, første gang blev hun sendt i seng/telt igen, arrangerede hun en lounge (totalt hipsterbarn) i teltet, så vi kunne sidde(ligge ) og indtage vores morgenmad.

Frokost husker jeg ikke hvad vi fik, men i sommerhus i DK, købte Viola, for egne lommepenge, en kugle mozzarella. Men sådan almindeligt som kødsovs og spaghetti eller pølser, det gider hun ikke spise! Her har jeg forsøgt at indfange hende inkl. mozzarellamad, det ses vist at hun er godt træt af at blive fotograferet.




Ingen kommentarer: