Sider

fredag den 1. juli 2011

Ost

the og en kæmpe pose pinocciokugler fik vi (jeg), da vi havde besøg fra Danmark, tilbage i pinsen. Til gengæld kunne vi diske op med et fantastisk vejr, og op til flere udflugter  - og kun en lille lille bitte smule vin.

En af dagene, skulle de fleste af os løbe Österåkersmilen, det løb som hele familien har trænet til hver tirsdag. Det var råddent varmt  - og løberne væltede omkuld på stribe. Jeg skulle bare løbe 5 km, men jeg var nede og gå flere gange.
Mogens, der normalt er typen der lige løber en tur, når vi er på ferie i Grækenland og solen står allerhøjest på himlen, synes det var alt for varmt.
Viola, som ellers har HADET løbetræning, var rimelig høj i hatten over at have overhalet " nogen der var meget større end hende". At hun ikke ligefrem var det hurtigste knallert på kajen, er en anden side af sagen.
Peter fik vist smag for det, og forbedrede sin tid - på trods af varmen.
Men vi var MEGET glade for at nå i  mål - og især for at komme ned og bade.


Viola giver den gas - hun er den dårligste taber - vel egentlig også vinder. Ikke meget gentlemanship over hende !


Vi har løbet 100 m, og allerede dér var det varmt!

En glad løber - ren spil for galleriet og fotografen.



Mogens sætter ud på sine 10 km

Det ses at det var VARMT!! Jeg matcher min røde løbetrøje ret godt!


En aftendukkert - jeg holder tøj og kamera (kald mig bare kylling)

På tur

Ingen kommentarer: