Sider

mandag den 19. december 2011

En hvid verden

Tænk at 5 cm sne, kan gøre én så glad. Det var absolut ingen problemer med at kommer op i morges, hverken for børn eller voksne, da vi så ud af vinduet og kunne konstatere at det havde sneet hele natten. 
Peter blev igen sendt afsted i sin tynde og måske endda for små, nike-sko. Han havde fået tilbudet om nye, men det tilbud afslog, han mente Mogens og jeg bestemte for meget, og at han ville finde nogle meget pænere støvler på et andet tidspunkt. Det kan godt være, men så er sneen jo smeltet. 

På vej i skole

Ser da egentlig meget hyggelig ud 





Peter nåede jeg ikke at fotografere, inden han smuttede afsted i sine kolde sko. Så i stedet får I, et foto af hvor langt vi er nået med Shanes kalender. Vi er gået lidt døde , primært fordi Peter og Viola skændes som sindsyge når de laver den. De sidste dage tror jeg, at jeg bare hygger mig med den.


Ingen kommentarer: