Sider

onsdag den 27. april 2011

Hold da op

hvor en helt fantastisk påske. Ikke eneste punkt at klage over. Vejret var jo helt forrygende, og både Österskär og Sthlm tog sig ud, fra den allerbedste side. Med solen glimtrende i vandet, spæde knopper på træer og buske, og anemoner i fuld flor.

Anemoner i haven, sgu! - Nu må jeg have Mogens med ud, og knække anemoner med nakke! I det hele taget er jeg ret forundret og begejstret over, hvad der kommer op i haven.

Vores påske begyndte med Frank kom på besøg, og jeg fik lokket ham til både at spise morgenmad udenfor, slikke sol og grille bøffer. Det var super hyggeligt at have ham lidt alene, og høre om hvad han går og laver. Og at han snart har sidste skoledag, og skal til eksamen - og videre på gymnasiet.
Der bliver taget stilling, og man skal være hurtig ved havelågen, for at argumentere med ham. Tror alligevel jeg kunne overraske lidt, med gamle (røver) historie fra den gang, jeg havde lidt berøring med bz-miljøet !

Bøfferne grilles


Frank i solen


Ingen kommentarer: