Sider

mandag den 11. april 2011

Flere kodak-moments!

Faktisk var der en masse Kodaks moments i Norge - som ikke lod sig fotografere, heller ikke hvis jeg havde husket kortet .
Af de første , var faktisk på vej til Norge...og jeg fik vækket helt bilen , inkl. Mogens, da jeg råbte ELG ELG ELG ELG!!!! Og fandme om der ikke stod, 2 kæmpe klyner af nogle elge, på en mark lige  ved et hus. Fantastisk og stort dyr.

Et endnu mere fantastisk øjeblik, var da vi lørdag aften gik ud på engen, lige udenfor huset på Sørlandet, og det var sindsygt stjerneklart. Vi gik derud fordi NSØ havde købt nogle store lamper i silkepapir, som man kunne varme op og sende af sted. Den første endte godt nok i et træ, men de andre svævede højt højt højt op- vi ønskede alle på livet løs (det må man nemlig når sådanne lamper bliver sendt af sted). Ikke nok med det, så vrimlede det med stjerneskud, så der var rig mulighed for at ønske sig lige det man vil!

2 kommentarer:

AM Loop sagde ...

Elge, hvor fedt, ja, de er jo ENORMT store.

Vi forsøgte her i weekenden at sende sådan nogle lamper op efter Lasses opskrift, han vidste lige, hvordan det skulle gøres og havde købt ind, men HALLÅ!!! Han kom jo med tykke bambuspinde, tyk ståltråd (begge dele hugget ude i min fars lade, billigt skal det være) så vi havde flotte brændende stativer stående på marken!!!

Camilla sagde ...

AM Loop, tror godt jeg kan skaffe web adressen på hvor man køber de der lamper. Eller tror næsten man får dem kastet i nakken!