Sider

mandag den 11. april 2011

Sne

Sneen er væk- eller måske hvis jeg går om på skyggesiden af huset, kan jeg finde en lille bitte klat.

Sneen er også væk på vejene, og I kan nok gætte hvad det indebærer, i sådan en hunde-elskende nation som Sverige. Her er 950.000 hunde (imod 550.000 i DK) - godt nok fordelt på et størrer areal, men det virker som om koncentrationen af hunde er tæt her i området. En løbetur kræver også en vis form øvelse, i at løbe slalom.

Løbe skal vi alle til! Vi har meldt os til at træne om til Österåkersmilen http://www.osterakersmilen.se/  -hver tirsdag er det løb for os alle. Mogens og jeg løber på et hold, Peter på et andet og Viola på det for de mindste. Det starter i morgen, og jeg har allerede gjort os kendt i løbeklubben, ved at sende et par mails til arrangøren med forskellige spørgsmål. Men så bliver vi ikke sådan glemt i mængden!  Selve løbet er i Pinsen, og dér har vi besøg af mine veninde Anne Mette og Lis, og de skal selvfølgelig også være med til løbet. Iflg. lokalsprøjten er der lagt op til " feststemning" på torvet, hvor løbet bliver skudt i gang.

I dag har jeg haft mit lille kamera med ud at løbe, og her kan I se lidt fotos af min tur. Som er skøn og lidt hård -er sgu ikke meget vant til at det går hverken op eller ned.

Der er mange ting der skal forceres. Her er det dog eneste lyskryds som jeg skal forbi!

Toget kan også finde på at stoppe ens løb

Fornemmer man ikke en jævn stigning?

Margerethelund Downtown

Endnu en stigning


Fårk en trappe der skal forceres - må tænke på det giver baller af stål!!

Når trapperne er overstået, kan man godt ha' lyst til at kaste en lille-bitte smule op. Følte mig ligeså rød i hovedet som trøjen!

Se lige her- en mini togbane inde i en have. Her skal jeg forbi noget oftere!

Et egern "mooner" mig!!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Camilla

Hvor ser du godt ud i det lyserøde outfit..... Trapperne, jamen det kan vi jo. Det lærte SPARTA os....
Knus 4711

Camilla sagde ...

Kære 4711, SPARTA FORÆÆÆÆÆÆÆVER !!!

AM Loop sagde ...

Ha, ha, jeg er vild med dine stigningsbilleder ... taget direkte ned i jorden!!! Pinse here we come!!! Vinen - 4711's tyske egenimport - bliver leveret en af dagene... :-)

Camilla sagde ...

AM Loop :Glæd dig til stigningerne, det giver med garanti baller af stål.