Sider

fredag den 17. juni 2011

Besøg

Besøg får vi muligvis i aften, og det af udlejer- så jeg har været igang, med at flytte de værste nullermænd fra et hjørne til et andet. Vi skulle jo gerne give dem lyst til, at udleje huset til os i 3 år.

Nu skal jeg, så bare have ham ind i huset, UDEN han bemærker, hvordan jeg har flået nogle helt vildt grimme kaktus-agtige planter op. Måske skulle jeg stå med en Gl. dansk allerede ved indkørslen, så bliver svenskerne altid så venlig stemte.
Faktisk noget jeg må huske på, når vi skal have 12 af Mogens kolleger på besøg om 14 dage.

Der er slet ingen planer for weekenden, men lur mig om vi ikke tager på en lille udflugt.
I må have en forrygende weekend, forhåbentlig med lidt bedre vejr end her (regn).


1 kommentar:

hillyand sagde ...

super dejlig foto