Sider

onsdag den 29. juni 2011

Varmt!

har det været, de sidste par dage - og vi besluttede os for at indtage aftensmaden ved stranden, samtidig  kunne vi nemlig blive kølet lidt ned.  Der er rig mulighed for at blive kølet ned, ved vores strand, for vandet bliver aldrig meget mere end 16 grader. Det var så varmt, at selv Mogens hoppede i.
Sommerlivet er i fuld sving ved stranden, selvfølgelig mest med alt hvad der kan sejle. Vi talte 10 cruise-skibe der kom glidende forbi, ude for enden af Vaxholm. Derudover er der altid et par helikoptere og en del småflyvere der suser rundt. Det er lidt ligesom at være på sommerferie.

Feriestemningen har i alletilfælde indfundet sig hos mig, jobsøgningen er sat på standby lidt, efter nogle hektiske måneder med jobsøgning og samtaler. Det resulterede ikke i et job, men i et par tilbud og en opfordring til at søge en anden stilling. Nu har jeg en klar fornemmelse af hvad jeg kan søge, og kan gå i gang igen efter sommerferien.


Historisk øjeblik, Mogens har været i vandet!

Cruise-skibe kom i en lind støm

Dagens navn:  Peter /Petra - Grattis til sønnike
Dagens vejr: Meget varmt
Jeg har netop læst: Berättelsen om Nancy af Elsie Johansson. Meget fin og beskrivende bog.
Jeg læser:  The  Very Thought of you af Rosie Alison. Lidt småkedelig bog, der foregår under 2. verdenskrig i England.
Jeg lytter til: Jamie Woon , Robyn og Bon Iver

Ingen kommentarer: