Sider

onsdag den 1. juni 2011

Glad

Jeg havde en rigtig god fødselsdag - faktisk så jeg så glad ud, allerede fra morgenstunden  af :


Begge børn blev sendt i skole og børnehave, og Mogens og jeg tog til Vaxholm for at spise frokost. Først var vi forbi øen  Resarö som er landfast/brofast med Vaxholm - Resarö var en hyggelig lille ø, men tog sig ikke ud fra sin allerbedste side i gråvejret! (Bonus info - Zlatan Ibrahimovic har sommerhus der)

På Vaxholm spiste vi på "Magasinet", som er en restaurant og butik. Lækker cafémad, som kunne nydes med udsigt til kastellet.



Bemærk Loka (mineralvand)  -vi var jo i bil :-)


Udsigt til kastellet, med "båd" -tankstation i forgrunden


Og er man til en masse krims-krams i den blomstrede og maritime skala, ja så kan man helt sikkert finde noget i deres butik. Dem der kender mig, ved at jeg IKKE kom hjem med noget.

Vi tog en lille gåtur i Vaxholm, der var dog noget blæsende.


På kajen


På turen hjemad, lavede vi en lille afstikker, og kom forbi her :

En golfbane havde brug for mere vand, så man hævede vandstanden i en del af skoven, og fik dette scenario.
Imponerende, men det lignede også et område efter en naturkatastrofe.



Mogens stod for maden om aftenen, og der var op til flere lækre ting fra havet :


Det danske og svenske flag matcher hinanden meget godt.


Flotte fyr!

Tosset tøs

Bemærk jeg matcher hummeren... Men ser virkelig ud som om jeg
har skulderpuder i....

Uhmmm

Peter fortæller et eller andet



3 kommentarer:

hillyand sagde ...

deet ligner da en rigtig dejlig dag, ja jeg syntes jo Viola og Peter ser fantastisk godt ud. Nå uf det er jo diiiin fødselsdag det gør du også glad og jeg fornemmer mere afslappet ud, nu skal vi jo ikke glemme MOGENS, han skal da snart have et nr. større i skjorte med de muller han har fået, eller sæt en kile i , nej klip dog ærmerne af, så kan vi jo også sse hans nyeste tatoooo.

Camilla sagde ...

Hvis du skal se Mogens' nye tatoo, så skal han gå med bar overkrop!

Mugge sagde ...

kan anbefale en daglig tur med "kungsfjäderen" - det virker... :-)