Sider

onsdag den 8. juni 2011

Små sko

Man kan gå i for små sko, på flere måder. F.eks var der ham i t-banen den anden dag, der blev sur på mig, fordi jeg tilsyneladende stod det forkerte sted på perronen.
Og så er der de børn der går i for små sko, som f.eks mine børn. Ja faktisk så små, at de får vabler af dem. Sgu da frækt, at de bare sådan vokser lige pludselig - og godt nok siger det, men jeg vælger at overhøre det. Så børnene og jeg måtte en tur indtil Stan i sidste uge, for at finde sko til dem. Det endte med sko til Peter, og ingen til Viola- men derimod op til flere vabler til dem begge (og is).

Det var utroligt, dejlig, varmt - og vi blev næsten ikke sure på hinanden. Havde faktisk en rigtig hyggelig tur- hvor vi nød bylivet.
Turen så sådan her ud:


Mariatorget 

















Denne bygninger, Arkitekthögskolan, har siden den blev bygget i 1970, været årsag til mange diskussioner, især pgr.a byggestil, som vel er det man kalder for brutalisme. I maj i år, var der en stor brand der raserede hele bygningen, og nogen mener den skal rages helt ned, mens andre mener den skal bevares. Sådan som den ligger i aftenlyset, tager bygningen sig egentlig helt godt ud!


I toget var der varmt, meget varmt - og vi glædede os alle til at komme hjem i haven og noget koldt at drikke!




2 kommentarer:

hillyand sagde ...

åh hvor i da bare hygger jer, og oplever en masse, dejligt. Kan de bøn da ikke bare gå uden sko, altså dejlig varmt så behøver de da ikke noget, og efterhånden får de hård hud så det vil vel være ok.

hillyand sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.