Sider

fredag den 16. marts 2012

Alpeland

Da jeg blev 40 år, fik jeg et gavekort påen tur med en paraglider. Turen udgik fra Interlaken, der hvor en god veninde bor. Nu er jeg næsten 43 år, og det var på tide at jeg fik indløst gavekortet, men i særdeleshed også besøgt min veninde.

Interlaken ligger mellem alperne

Schwiez har været min venindes hjemland i mange år efterhånden, og Interlaken også. Derfor har jeg været dernede en del gange, og jeg synes stadig det er et smukt land, og Interlaken en fantastisk by.
Tiden gik alt for hurtigt, med en snak (en del), turer ud i naturen og fremvisning af de nyistandsatte værelser, på hotellet de har - Hotel Interlaken.






Den mellemste Sofia

Ida aka The Queen . Storesøster Laura var syg en del af tiden, så hende fik jeg ikke et foto af.


Veninden iført hundeudstyr - 

Google med pind 


Forstår godt hvordan de fik idéen til formen, på tobleronen


Og selvfølgelig en tur med en paraglide, og efterfølgende fejring med prosecco.



Paragliden bliver gjort klar

Udsigt fra take-off


Airbourne - Det var virkelig fantastisk, og det vil jeg prøve igen! 



2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fantastisk, kildede det ikke? Hvad mon Stockholm kan byde på af extreme sport?? Vi glæder os. 4711

Camilla sagde ...

Kære 4711 - det var fantastisk...Og jeg kan love dig at Sthlm kan byde på masser af ekstremsport, vi taler loops und alles. Så glæd dig ;-)