Sider

lørdag den 3. marts 2012

Vi nærmede os Åre, og blev mødt af dette syn: 




Når man, som jeg, er fra det pandekage-flade Danmark, så bliver jeg altid facineret af fjeldene/alperne.
Endnu mere facineret blev jeg, da jeg opdagede at hotellet bogstaveligt lå for foden af en skipist. Med gangbro direkte fra hotellet til skiliften.


Mogens og Peter var som køer der skulle på græs, dvs. de skulle op på pisterne NU!! Jeg kiggede ret skræmt derop, og tænkte at så vidt kom det vist aldrig for mig. Og tanken om, at jeg frivilligt havde indvilliget i at få 3 x 1 times skiundervisning, tiltrak mig ikke ligefrem.

Imens Mogens og Peter tog deres første tur på ski, gik Viola og jeg en tur rundt i byen.


Og en tur med bjergbanen


for at drikke cacao på Fjällgården 

Derefter en tur rundt i Åre :


Ingen kommentarer: