Sider

mandag den 26. marts 2012

Old School

Jeg er åbenbart så Old School, at jeg ikke kan nøjes med kalenderen i min mobil, men skal have en papirkalender jeg visuelt kan se tiden, og fysisk kan bladre i. For Violas skøjteopvisning, fandt jeg ud af fredag morgen, først er i næste weekend.



Heldigvis blev gæsterne ikke alt for skuffet, og det gav os mulighed for at tage på lidt længere tur. Turen gik endnu engang til Östra Lagnö   - Medbringende madkurv og solskin.


Endnu engang må vi bare konstatere, at det er et helt igennem smukt område. Turen dertil går først med færge, og derefter over Ljusterö, med små byer og landbrug, og til sidst ender på Östra Lagnö, med naturreservatet ved Brännholmen. Det er ren meditation at sidder der, yderst i skærgården og bare se vand, himmel og øer.







Vi var egentlig på tilbage mod bilen, men gik lige en ekstra runde, og kom om i endnu mere læ - så vi blev hængende et stykke tid endnu, dasede, kiggede på fisk, slog smut og bare nød den lune forårssol













2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Camilla,
Väldigt trevligt att läsa din blogg och få en inflyttads syn på Österskär och Stockholm. Vi besökte Östra Lagnö några veckor innan och då var det betydligt mindre vår... Se min fru Lottas blogg http://blogg.familyliving.se/tillbakadaralltborjade/2012/03/14/det-gar-snabbt-nu/

Mvh Mathias, pappa till Gilbert i Violas klass

Camilla sagde ...

Vad trevligt att du/ni läsar med här. Östra Lagnö är absolut ett av våra favoställar. Det är så himla väckert.
Jag läsar oxå med på Lottas blogg :-)

Mvh Camilla