Sider

mandag den 26. marts 2012

Stille

Det bliver altså ekstra stille, efter en weekend med gæster. Og det er tilbage til hverdagen, rengøringen, vask, jobsøgning.

De eneste "forstyrrelser" der er, er telefonsælgere der ringer og vil sælge alt muligt mærkeligt.  Lovgivningen vedr. telefonsalg er langt mere liberal her i Sverige, og det er møgirriterende for at sige det rent ud. Heldigvis kan jeg trække "dansker-kortet", og tale meget dansk, så smækker sælgeren hurtigt røret på igen.

Apropos telefon, så virker min mobil igen - juhuu .Så bare ring/sms/wordfeud/draw someting ;-)

Peter havde besøg af Lin,de har gået i skole sammen på Frb, men nåede også at have et halvt år sammen her i Sthlm, inden Lin flyttede tilbage til DK.


Se lige hvor de matcher

Og hvor glade de er!!! 


Dagens navn: Emanuel
Dagens vejr: Forårsvejr
Jeg lytter til : Deportees
Jeg læser : Leaving the World af Douglas Kennedy  -
Jeg læser stadig Brdr. Løvehjerte for Viola - og den er stadig lige god
Peter har læst : Hunger Spelen 1 ( Hunger Game) og skyder en anbefaling efter den

Ingen kommentarer: