Sider

søndag den 4. marts 2012

På ski!

Dagen oprendte, hvor min skiundervisning skulle begynde - jeg havde håbet frygtet at få en ung ski-dude, der ville have mig med på tricksbanen med det samme. Men her var en mand i sin bedste alder, altså midt 40'erne, med en STOR tålmodighed, og indsigt nok til at presse mig når det var nødvendigt, og fortælle skægge anekdoter, når han så jeg var ved at hyper-ventilere.



Klarede jeg den så uden styrt, spørger I sikkert om. Til at starte med kan jeg fortælle, at jeg næste fik smadret muligheden for at stå på ski, da jeg væltede støvsugerrøret dagen før afgang (jep jeg gør rendt indimellem) over min fod - og dagen hvor vi ankom, væltede jeg for fuld skrald på et isglat fortorv, med det dyrebareste om halsen, og det var ikke en diamanthalskæde, men mit kamera. OG kameraet skulle reddes, jeg tog derfor godt fra med knæ, hofte og hånd. 

Men jeg klarede den sgu!!! Uden nævneværdige styrt, styrtede et par gange hvor et par små børn kom susende - og hellere smide mig, end fælde et barn på 4 år, iført hjelm, skistøvler og en nuttethedsfaktor på 100!

Vi holder frokost-pause

Inden nedfart - bemærk hele familien er med

Sidste dag -høj i hatten bogstavlig talt ! 

Det var ikke let, at klare den. Faktisk syntes jeg det var rigtig rigtig svært, men tilsidst syntes jeg det var både sejt og skægt. Altså det blev en succesoplevelse, og til Mogens' lettelse, ikke sidste gang jeg har lyst til at smide penge efter en skitur.

Ingen kommentarer: