Sider

fredag den 28. januar 2011

Askepot

Den anden aften da Mogens og jeg var ude og ryge vores 2 daglige smøger - Ja vi ryger stadig, men kulden sætter sin begrænsninger på antallet, så fandeme om der ikke kom 3 rådyr spankulerende ude på vores vej. Vi bor altså ikke ude i ødemarken, men i et bebygget område.

Lige nu har egernet siddet og spist udenfor vores terrassedør. Og det er vel ikke et spørgsmål om mange minutter, som kommer der fugle og mus til, der går i gang med at sy den yndigste kjole til mig, mens de traller den fineste sang. Og til sommer kommer Søren Ryge og laver et portrætprogram af mig og min svenske trädgård.

Tilbage til virkeligheden, som heller ikke er så tosset endda. Viola er blevet afleveret af Mogens i dag, og hun var glad - Og Peter glædede sig til at komme i skole. Nu er det snart weekend, og i morgen skal Peter og jeg ind til Stockholm og mødes med nogle danskere, og søndag skal vi sikkert ud i naturen, som alle andre.


En af mine venner
 

1 kommentar:

hillyand sagde ...

det varmer din MOders hjerte at du har venner i Sv. glæder mig til at mødes med dem.