Sider

tirsdag den 11. januar 2011

Dagis ,løse tænder og børnearbejde

Det ser ud til at jeg alligevel ikke ryger ud i noget home schooling , da vi i dag endelig fik hul igennem til rektor på Søraskolan (Michael kaldet Mikki). Så imorgen kl. 9 skal hele familien Borring Balle hen og se på skolen, og forhåbentlig godkender vi den.
Fik også kontakt med Violas forhåbentlige dagis (förskola). Hende der tog telefonen lød dog noget panisk, og skyndte sig at give røret videre , mens hun med angst i stemmen "hviskede" det er en der taler dansk. Lederen forstod mig heldigvis nogenlunde. Hun havde ikke umiddelbar plads, men de ville så gerne have en flicka ind i gruppen, så måske kunne der fifles lidt. Da det er et forældrekooperativ skulle hun lige tale med forældregruppen, som så ville vende tilbage til os.
Dagen er gået med at forsøge at få plads til al Violas skrammel, her er endnu engang blevet smidt ud med hård hånd, så det nu kan være på hendes værelse.
Børnene blev sendt ud og skovle sne, men fandt hurtig ud af at lave kælkebaner i stedet. Vel heller ikke helt tosset at kunne lave en kælkebane i sin egen have!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Camilla

Test og så vil jeg gerne se et billede af den der sparker røv....

Camilla B sagde ...

Jeg skal se om jeg kan få et foto i weekenden. Når Mogens er hjemme er det (jo) helt mørkt.