Sider

torsdag den 13. januar 2011

Vejret

Vejret har jeg da helt glemt at skrive om, men som det nok fremgår af billederne, så er her sne. I dag har jeg været ude og skovle sne,for første gang i mit liv. Det er muligt at jeg er blevet sat til at skovle sne som barn (hvor der jo som bekendt var rigtige vintrer til), men det husker jeg ikke. Nu er både indkørsel (sådan en har vi også), sti til postkasse, sti til terrasse og sti til brændeskuret ryddet, og jeg har fået ondt i spaghettiarmene, og lidt sved på panden.

Peter kommer hjem om 1 time, efter hans første dag på Søraskolan, det er vi alle spændte på at høre om. Han var selv meget spændt, men glædede sig også til at komme lidt væk fra sin bettesøster, og nok ikke mindst sin mutter-fit.

I eftermiddag drager vi til Täby Centereret (svenskerne er svært glad for storcentrer). Täby centeret er noget størrer end vores , og der findes mobiltelefoner, og sådan én skal Peter have, jeg skal bare have et svensk telefonnummer.

Ingen kommentarer: