Sider

søndag den 23. januar 2011

Storcenter, tur på isen og fugle

Nu er jeg jo ikke min mors datter for ingenting, og i går har jeg købt en Fågelbok, så vi kan følge med i de fugle der lander på vores terrasse. Indtil videre har jeg, uden fågelbok, identificeret mejse, gråspurve og spætte. Og sørme igår, sad det lille egern og spiste af fuglenes solsikkefrø. Kald mig bare Dr. Lieberkind!
Lørdagen begyndte ellers med at se TV, for Mogens havde endelig fået en "dims" til at virke, så vi nu kan se noget nær 100 kanaler, eller deromkring. Og den Norske Svoger (NS)kunne oplyse om at der var World Cup i ski, sikkert kun fordi han vidste at Norge  ville vinde stort. Hos mændende fik vi (Sverige) dog en anden plads.
Som alle andre svenskere, har vi idag været ude og gå en tur. Ned til vandet og UD på vandet. Fantastisk vejr - og folk skøjtede, fiskede og stod på ski. Nu er Mogens afsted med børnene, med madpakke og kaffe på kanden, for at stå på skøjter. Endnu et stort skridt mod at integrere sig.

1 kommentar:

hillyand sagde ...

Det lyder rigtig godt, ja men det er da dejlig med dyerne.