Sider

fredag den 20. maj 2011

Krea med Camilla

Jeg har haft denne her stol i lang tid - og jeg har skiftet betræk på den flere gange, uden helt at være tilfreds med stofvalget. 
Ville lave den helt store istandsættelse af stolen, eller i alle tilfælde fjerne flere lag, af det stof som andre har sat på den gennem tiderne. Formoder min mor er bagmand, for i alle tilfælde et af lagene.

Viola er jo altid klar på noget med en saks, så hende fik jeg også hjælp af.


Dette lag er muligvis monteret af min mor.  (man lige ane stolen i baggrunden)

Næste lag var godt falmet og slidt


Men engang har det set sådan ud.



Se hvad der dukkede op, et lag krøluld



Også dukkede der det her flotte stof op, som i oprindelse var meget grønt og sort.
Det lod jeg blive på, for at der var hold på det inderste fyld.

Jeg lagde en tyndt lag skumgummi på, og derefter stoffet , og resultatet blev sådan her:


Ingen kommentarer: