Sider

lørdag den 14. maj 2011

Ulemper

SÅ!! Fandt jeg ud af det - hvad "the catch" med at bo i hus er..... Det er, de der rockerstore edderkopper, som pludselig sidder og glor på én på køkkengulvet. Dem som kender mig, ved at jeg har et anstrengt forhold til det kryb fuldstændig irrationelt jeg ved det, for hva' faen kan de gøre mig, og at det normalt Mogens der må stå for bortfjernelse af dem. Men han er jo ikke hjemme...! Den første fik jeg børnene til at fjerne i fællesskab, Peter slog den med en plastflaske, vist ikke videre effektivt, for den blev ved med live op, men tilsidst var den så bevidstløs, at de kunne smide den ud i haven. Om aftenen dukkede der så nogle flere op, og da begge børn sov, måtte jeg jo selv skaffe mig af med dem. Et ordentligt dask med en avis, og de er aflivet!!

Men er I klar over hvor sindsygt  flot der er her i øjeblikket, helt helt helt lysegrønt, så det næsten gør ondt i øjnene. Der er væld af dufte, så man bliver ført hid og did, tilbage til barndommen , ungdommen - pludselig kommer der minder frem , som har været fuldstændig gemt væk. Fantastisk.

Peter har besøg af Ludwig i dag, og lige nu er de på vej op til Ludwigs hus. Viola har sin bedste veninde Evelina på besøg.

Evelina og Viola havde besøg af en af deres mentorer , i børnehaven i onsdags. En mentor er det samme som klasselærer, og de har 2, Victoria og Lise-Lotte. Det var Lise-Lotte der besøgte dem, og Viola beskrev hende som gammel og med krøller!! De fik at vide, at de skal gå i Förskoleklassen C Vindmöllan.

Og så lige noget rendyrket blær, på Peters vegne. Ved godt det slet ikke er comme-il-faut/politisk korrekt, men jeg gør det sgu alligevel. Han havde svensk retstavnings test den anden dag, og lå med i top. Godt klaret , når jeg selv skal sige det...

Blogger (dem der udbyder denne blog-tjeneste) har været nede , så derfor har det taget lidt tid at få et nyt indlæg lagt ud!

Peter og Ludwig

Der spise røde pølser og pasta

Ingen kommentarer: