Sider

mandag den 2. maj 2011

Endnu et fødselsdagsbarn

Så er det snart 13 år!! (kl. 10.03)siden at Peter blev født .
Efter en hård nat, kom en kompetent jordmoder til (hun er for evigt min helt) - hun målte, trykkede og tilkaldte endnu mere kompetence, som heldigvis beordrede akut kejsersnit - og jeg kunne suse væk i narkosen. Da jeg vågnede var vi blevet forældre til en lille basse, 4210 gr og 55 cm. Forholdet mellem højde og vægt har heldigvis ændret sig, så han er noget bedre proportioneret nu.

STORT TILLYKKE til Peter Anton - han er sendt af sted i skole , efter at have pakket uendelig mange gaver op. I skolen kan de forhåbentlig tale om hans fødselsdagsfest i går, som gik så godt. Virkelig en homogen klasse, hvor der stort set ingen konflikter var - og hvor en af dem undskyldte, at bordet var så rodet, da de rejste sig (wtf ?)
I dagens anledning har jeg været i gemmerne, og fundet et udvalg af fotos fra Peters liv, indtil nu. Jeg har en del nuttede bade/strand fotos, men tror ikke de vil blive værdsat af fødselsdagsbarnet.












4 kommentarer:

hillyand sagde ...

ja sstort tillykke med den store dreng, han var også køn som lille.
Knus MORMOR

Camilla sagde ...

@Tak mor - ja det var han :-)

peter abb sagde ...

ha ha er jeg ikke kän nu :)

Anonym sagde ...

Kære Peter

Tillykke med fødselsdagen, jeg kan fortså på din moder at du har fået skiftet garderoben ud :)Jeg håber du har haft en god dag, både igår med dine klassekammerater og idag med din familie.
Kh. Lis