Sider

torsdag den 8. september 2011

Fjæshilsner

Jeg synes det var rigtig dejligt, med alle de hilsner på Facebook, sms mfl.  igår, og det betød  meget for mig, måske endnu mere end før, nu hvor jeg befinder mig lidt længere væk fra venner og familie.

Vi havde en god hverdags-fejring af dagen, synes alligevel at 15 år fortjente en markering.

Viola lavede hjerter på snor:





Peter inviterede på drinks, slik og dans på sit værelse :





Sgu da nogle søde børn vi har !
Hverdagen indtrådte dog hurtigt igen i dag, hvor Viola blev syg  - Selvfølgelig først efter vi alle var påklædte og næsten havde spist.
Så er det heldigt, at jeg fortsat er hjemmegående, og der ikke er noget med at skulle diskutere, hvem der bedst kan holde fri fra sit arbejde. Jeg fik flash-back til de vintre, hvor Viola var syg hveranden!! uge- det var fandeme stressende. Men sluttede heldigvis helt da hun kom i Skoven!

2 kommentarer:

hillyand sagde ...

Ja stort tillykke med sådan en dejlig dag, ja i har selvfølgelig dejlige børn, DET ER JO MINE BØRNEBØRN

Camilla sagde ...

@hillyand - tak !