Sider

søndag den 18. september 2011

Sådan !!!

Så er det overstået, Sthlm halvmarathon - og det var så godt. Vejret var perfekt, og det var virkelig godt arrangeret.
Mine tider så sådan her ud :

5K     0.26.51 - Halløj hvor det går

10K   0.54.57 - Mærkeligt at min vejrtrækning ikke kan følge med? Her opdager jeg så, at jeg løber ret hurtigt.

15K 1.23.52 - Det kører på rutinen

20K 1.54.18 - Pis, får mega ondt i knæet  ved 18 km, og humper mig igennem de sidste 3 km. Forsøger at lave noget mentaltræning, så smerten går væk, men det virkede sgu ikke.

Mål 2.00.38 - MÅL!!!

Havde en forrygende tur, hvor jeg fik mange tilråb " Heja Danmark" - havde nemlig sat et stort flag på brystet. Og det virker altså, det der med tilråb, så kunne jeg lige lidt mere.

Resten af Klubb Kalö havde også en god tur, og fik løbet til den ønskede tid.

Inden afgang - lidt spændte

Mogens og Viola var med inde og heppe

Tine giver den gas - hun er hurtigløberen i klubben


Man løber i sin egen verden og pludselig stod Mogens og Viola der, og jeg skulle ha' smidt løbeuret, som gnavede.

Lis charmer publikum, og ham ved siden af er rigtig glad for at blive fanget af linsen.


Quasimodo nærmer sig mål -


Nu med medaljer

Ruten

Medaljen med rådhuset på

1 kommentar:

hillyand sagde ...

det er sejt stort tillykke, godt med flaget