Sider

mandag den 26. september 2011

Havedag

Lørdag blev havedag, hvor vi fik klippet lidt hist og pist, men ikke blev helt færdige. Det kræver vist jeg bevæger mig derud i dag, og får fejet /revet/klippet lidt mere. Æblerne blev samlet op, og der er mange. Hvad faen skal vi bruge dem til, der er grænser for hvor meget æblemos/grød og gele jeg gider lave.



Peter ville rigtig gerne klippe hæk, så det fik han lov til


Mogens finder fliserne under græsset !


Viola havde selv udvalgt sit tøj og ikke mindst hårpynt!


Lørdag aften var Mogens og jeg ude og spise på Solbrännan , mens Peter passede Viola. En rigtig hyggelig aften, med god mad og skøn udsigt over havet. Jeg tænker ofte på, hvor heldigt det er, at bo så tæt på havet. Også var det jo ikke helt tosset at være afsted, UDEN børn, det sker jo ikke så ofte heroppe, eftersom pasningsmulighederne er begrænset.

Viola med skøjtehjelm.

Om søndagen skulle Viola begynde til skøjtning (Skridskorskola) - og det var vist lige noget efter hende smag.
Jeg blev hjemme og forberedte mig til en samtale (og opdaterede blog ikke mindst)


2 kommentarer:

hillyand sagde ...

jeg kan faktisk ikke billederne, hvorfor ved jeg ikke, det første med Peter som ser lidt misfornøjet ud. Med hensyn til æblerne så burde du have en saftpresser som min, en skam der er så langt til dig, for det er jo en nem måde at få saft, er der ikke nogen som man kan få det gjort det hos, mener man kunne f det hos en eller anden da vi boede i Karlby.
Ja der er altid små jobs når man har lidt jord, men det giver megen glæde.

Camilla sagde ...

@Hillyand - Æblerne er fine til at spise, men most/saftæbler er det ikke. Skal lige tilføje at Peter ikke er misfornøjet, blot koncentreret. Årsagen til at du ikke kan se fotos, kan jeg ikke lige gennemskue.