Sider

onsdag den 7. september 2011

Madanmeldelse

Viola skulle idag, bl.a have "kålpudding" til frokost - Jeg vidste ikke hvad det var, og mente at det var en opgave for hende, at smagte på det Hun lovede næsten at gøre det. Hun fik smagt, hvad det smagte af kunne hun ikke sige, men det smagte ikke godt, og farven var som frikadeller!

Jeg fik slået retten op på nettet, og det er kalv/flæsk med et låg af kål - hmmm heller ikke en ret jeg ville vælge frivilligt.



Den anden dag fik jeg lavet marmelade, af de bær vi har gået og samlet den sidste måned. Dvs. smultron og hindbær fra haven og blåbær fra Bogesund skoven. Og det kom til at smage knald godt, hvis jeg selv skal sige det.




Dagens navn : Kevin/roy
Dagens vejr : Regn i stænger, indtil kl. 15.00
Jeg har læst :
- Dr. Mabuses nye testament af Anders Ehnmark og Per Olov Enquist. En fremtidsroman skrevet i start 80'erne, som foregår i slut 90'erne, og læst i 2011 holder bare ikke helt.
- Släpp taget och håll i " Handbok for tonårsföräldrar"  - Bottom line er TÅLMODIGHED TÅLMODIGHED TÅLMODIGHED, og ellers prøve at huske på hvordan man selv havde det som teenager


Ingen kommentarer: