Sider

torsdag den 22. september 2011

Så' den gal igen!

Endnu en tand er tabt, og nu hvisler Viola så meget, at hun selv kan høre det. Hun gik glad i skole, og håbede at nogen ville bemærke den manglende tand.



Viola kvæler mig næsten ikke mere, når jeg skal sige farvel til hende i skolen, kun en lille bitte smule. Egentlig tror jeg, det går meget bedre når Mogens aflevere hende, ikke så meget sugekop/abekat, men bare et knus og farvel.
Den sidste uge er hun virkelig blevet glad for skolen, og har uopfordret bedt om at blive hentet kl 16 - Og når jeg er kommet for at hente hende, så har hun ikke opdaget mig, men været travlt optaget af at lege med sine venner. Det er kommet efter hun var til fødseldag hos Emil i lørdags. Hvis forældre havde lejet gymnastiksalen på skolen og inviteret hele klassen til kalas i 2 timer. De så akkurat lige så trætte ud, som danske forældre ovenpå sådan et par timer i selskab med 26 børn, der har fået det man nu skal ha' til en børnefødselsdag.
I morgen holder hun fri og vi tager en tur på Skansen  - for at se på elge og andre hyggelige svenske dyr.

Efteråret er virkelig kommet til Österskär, og æblerne vælter ned fra træet. Igår kunne jeg endelig gå nogenlunde normalt igen, og fik samlet en masse æbler sammen. Nu skal jeg så bare have tvunget et par børn til at hjælpe mig med at skrælle /skære.



3 kommentarer:

Marlene Sievers sagde ...

Hej Camilla - og Mogens. Så fik jeg endelig tid til at lure lidt herinde på jeres blog. Dejlig og underholdende læsning. Alle burde have sådan en, så man kunne følge lidt med ;0) Knusere fra Marlene

Anonym sagde ...

Jeg har da vist lidt ballade med at få dette lagt ind.....hmmmmm....nu prøver jeg sidste gang !

Camilla sagde ...

@Marlene, hvor hyggeligt at du også følger med :-) Knus Camilla
@ Anonym, hej med dig :-)