Sider

torsdag den 1. september 2011

Opfordring

Jeg havde akkurat lige skrevet på bloggen, at jeg måske/eventuelt overvejede at løbe ½ marathon til næste år, da en opfordring fra norske svoger tikkede ind i mailboksen. En opfordring om at komme til Drammen, hvor der åbenbart er fine løbeforhold. Efter at have konfereret med mit team (Team Kalø), besluttede vi os til at sige ja, især fordi der blevet lovet kold hvidvin efter løbet.

I dag startede jeg med at løbe 12 km, og det gik forrygende.
Under løbet sendte jeg min far en tanke, han kunne ha' fyldt 68 år idag, men døde alt for tidligt for 13 ½ år siden. Ham ville jeg også gerne, vise disse smukke omgivelser. Det må blive i tankerne.

Peter er i fuld sving med sin skole og alt sin sport, kæmper bravt i atletik og banker de andre ud af banen i badminton. Viola har vi meldt til "skridskoskola"-  tror hun forestiller sig noget med piruetter og pailletter.

Jeg er godt i gang igen, med at søge jobs - og der heldigvis noget at søge.

Dagens vejr: Sol og ca. 13-14 grader
Dagens navn: Samuel /Sam
Jeg lytter til : Hearts med I Break horses     - dejlig dejlig musik
Jeg har læst:
 - Den Vita Kungen af György Dragomán  - Kan virkelig anbefales. 
- Sarahs Nyckel af Tatiana de Rosnay  - Forfærdelig hændelse, Vel'd´Hiv, men bogen synes jeg ikke er særlig velskrevet. Måske en grund til at den kom sammen med det svenske Femina.
- Din kompetene familie af Jesper Juul - God til familier med både store og små børn
Jeg læser :
Fri från oro, ångest och fobier af Maria Farm Larsson och Håkan Wisung
Doktor Mabuses nye testamente af Anders Ehnmark og Per Olov Enquist

I får lige lidt flere fotos fra Grækenland, for der er 2 som jeg kender, der skal af sted i morgen - her er hvad I kan forvente, rigtig god tur :

På færgen til Thassos


På vej ud og spise


Poolen ved hotellet

På vej til Golden Beach - det vippede lidt






Fantastisk sted at spise frokost - med en forrygende udsigt

Simpelt og lækkert


Muligvis Peter og mig

2 kommentarer:

hillyand sagde ...

det ser da bare såå godt ud, jo vi tager afsted. Godt med en løbetur i Drammen, hvornår er det ???

Camilla sagde ...

Løb i Drammen er først sensommeren 2012